duminică, 4 martie 2012

Goden Rose Matte Red 03

 Zilele trecute nu prea am avut nici timp, nici chef de manichiuri complicate...dar cum vroiam pentru martisor ceva cu rosu , am ales o oja simpla rosie de la Golden Rose Matte nr 03. Imi place mult culoarea, dar cum ma plictisesc repede, dupa cateva zile cand s-a mai dus si putin la varfuri am aplicat un lac cu sclipici fin auriu de la Elanor (am uitat sa ii fac poze) , pe oja scrie ca e holografica, dar ma cam indoiesc, in orice caz e o oja draguta, in mai multe straturi poate fi folosita si singura mai ales vara, avand culoarea nisipului auriu in razele soarelui. Si acum va las cu pozicile!!!
 



fara blitz-lumina naturala



Pe inelar am incercat o oja Gloden Rose gri nr. 188, pentru ca am luat-o de curand si nu am incercato. Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu