marți, 16 aprilie 2013

Papuceii mei de la ZorileStore au sosit in sfarsit!

Nu demult, va vorbeam aici  despre noua Campanie a celor de la Zorile Store - Curatenia de primavara, in care cauta blogger ambasador,  si iata mult asteptatii papucei au sosit in aceasta dimineata cand am fost sunata de un domn de la curierat.
Si pentru ca eram la munca, am fost foarte nerabdatoare sa termin programul ca sa ii pot vedea...
Cum am ajuns, bineinteles ca a urmat despachetat, probat, pozat...si nu in ultimul rand postat:D
Am fost printre fericitele care au primit exact produsul ales:  model, culoare si marime.
Mi-am dorit acesti papucei dupa cum am spus si in prima postare, pentru ca vroiam ceva cu toculet pentru a da putina eleganta tinutelor si rochitelor de vara, cu talpa joasa avand deja sandalute si papucei tot de la ZorileStore.
Acum tot ce imi doresc este sa vina vara calduroasa si insorita pentru a-i lua la purtat.
Nu pot inca sa ma pronunt asupra comoditatii talpii ortopedice din descrierea de pe site, la o prima proba par putin grei fata de cum ma asteptam, dar voi reveni cu impresii dupa ce ii voi lua la purtat.
Si acestia sunt noii mei papucei de ambasadoare:









Multumesc celor de la Zorile Store pentru aceasta sansa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu